דגם או מק"ט: 4012714
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3820-01-171-4510 | Reel Lever Cap |
NSN 3820-01-171-7203 | Auger Tie Down Parts Kit |
NSN 3820-01-171-7204 | Gopher Auger Assembly |
NSN 3820-01-171-7205 | Gopher Auger Assembly |
NSN 6620-01-171-9597 | Engine Temperature Transmitter |
NSN 3820-01-172-0679 | Earth Auger Mounting Guide |
NSN 5340-01-172-0682 | Winch Roller Bracket |
NSN 3820-01-172-0687 | Auger Chain |
NSN 3040-01-172-2988 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-172-5784 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-172-6707 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-173-1244 | Shouldered Shaft |
NSN 2940-01-173-4661 | Oil Manifold Bypass Ball |
NSN 6160-01-173-4715 | Battery Box |
NSN 2990-01-173-4719 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2520-01-174-1284 | Torque Converter Clutch Retainer |
NSN 3010-01-174-1285 | Torque Converter Front Cover |
NSN 3010-01-174-1286 | Torque Converter Plate Drive |
NSN 2520-01-174-1287 | Inhibitor Block |
NSN 3020-01-174-1355 | Gear Cluster |
NSN 3020-01-174-1356 | Gear Cluster |
NSN 2520-01-174-1415 | Vehicular Shifter Fork |
NSN 3040-01-174-1424 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-174-1425 | Remote Control Lever |
NSN 5340-01-174-5878 | Access Cover |
NSN 2520-01-175-3036 | Turbine Assembly |
NSN 3020-01-175-3070 | Spur Gear |
NSN 4820-01-175-6451 | Control Valve Arm |
NSN 4820-01-175-6452 | Control Valve Plug |
NSN 7690-01-178-5554 | Decal Set |
NSN 3040-01-182-4437 | Shouldered Shaft |
NSN 6620-01-182-6076 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 3040-01-182-9426 | Bevel Gearshaft |
NSN 3040-01-184-5481 | Shouldered Shaft |
NSN 2540-01-184-5564 | Vehicular Seat |
פריט גלילי בעל השלמה מלאה של 360 מעלות (6.282 רדיאנים) של שיניים על שני משטחים או יותר. זה יכול להיות יציקה מקשה אחת או מורכב משני פריטים נפרדים או יותר המוחזקים היטב יחד על ידי ריתוך, מסמרות, סיכות וכדומה, כדי ליצור יחידה אחת. הוא נועד לעלות על פיר. עבור פריטים המורכבים מפיר עם משלים אינטגרליים או שיני גלגלי שיניים, ראה גל הילוכים (כפי ששונה). לא כולל תת-הרכבה של הילוכים, מקטין מהירות.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Mil-prf-46170, נוזל הידראולי, סינתטי, מעוכב חלודה, חסין אש.
Gears and Gearing, Other Than Toothed Wheels, Chain Sprockets and Other Transmission Elements Entered Separately
Industrial Machines, Other
Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,168.70 and 1,636.18 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
4012714 | 2 | AX | 6 | 96105 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |