דגם או מק"ט: AT84453
אודות מוצר זה
חלק ממנגנון המצמד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-176-4259 | Tractor Platform |
NSN 2590-01-177-3953 | Tool Tray Plate |
NSN 3040-01-177-5363 | Detent Plate |
NSN 2520-01-177-5367 | Gear Baffle Plate |
NSN 4820-01-189-0894 | Valve Piston |
NSN 9340-01-193-6536 | Observation Window |
NSN 3830-01-194-2060 | Winch Drum Assembly |
NSN 3040-01-194-2120 | Spur Gearshaft |
NSN 5340-01-194-6799 | Access Cover |
NSN 2590-01-195-0404 | Front Cap |
NSN 3040-01-195-0496 | Bevel Gearshaft |
NSN 3040-01-195-0499 | Spur Gearshaft |
NSN 2540-01-195-0564 | Vehicular Seat Back Cushion |
NSN 2520-01-195-3915 | Steering Clutch Facing |
NSN 2590-01-195-4056 | Reservoir Cover |
NSN 3020-01-195-4104 | Mechanical Drive Guard |
NSN 2590-01-195-7425 | Mounting Frame |
NSN 3040-01-195-7576 | Remote Control Lever |
NSN 2530-01-195-9183 | Vehicular Axle Aligning Rod |
NSN 3830-01-195-9186 | Winch Adapter |
NSN 4820-01-195-9189 | Standard Assembly Valve |
NSN 2590-01-195-9191 | Reservoir Window Boss |
NSN 3040-01-195-9239 | Manual Control Lever |
NSN 2815-01-196-1266 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 3040-01-196-1499 | Remote Control Lever |
NSN 2815-01-196-5419 | Diesel Engine Block |
NSN 3040-01-196-5421 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2590-01-196-9135 | Mounting Frame |
NSN 3040-01-197-4897 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2540-01-197-8563 | Control Assembly Pedal |
NSN 3010-01-197-8569 | Friction Clutch Assembly |
NSN 2910-01-198-0954 | Nonrotating Shaft Eye Bracket |
NSN 2590-01-198-0956 | Return Camshaft |
NSN 4730-01-198-3012 | Fluid-emulsion Spray Nozzle |
NSN 4820-01-198-3139 | Valve Disk |
התקן טעון קפיץ שנועד לחבר ולנתק חשמל בין התקן נהיגה (מנוע, מנוע וכדומה) לבין חבר מונע (תיבת הילוכים וכדומה). זה יכול להיות בעיצוב רטוב או יבש. כולל כיסוי, ועשוי לכלול לוחות ביניים, ו/או דיסק, מצמד.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Clutches and Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,834.60 and 8,751.90 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
AT84453 | 9 | ZZ | 6 | 75755 |
AT63078 | 9 | AX | 6 | 75160 |
AT84453 | 9 | ZZ | 6 | 75755 |
AT63078 | 9 | AX | 6 | 75160 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |