דגם או מק"ט: CA 1667 61
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2540-01-443-3627 | Control Pedal |
NSN 6220-01-443-4553 | Clearance Marker Light |
NSN 2910-01-443-6227 | Fluid Filter Element |
NSN 2930-01-444-9376 | Filler Opening Cap |
NSN 2910-01-444-9487 | Fluid Filter |
NSN 4320-01-444-9856 | Rotary Pump |
NSN 2990-01-445-2301 | Engine Coolant Heater |
NSN 2990-01-445-2352 | Vehicular Heater Switch |
NSN 2920-01-445-4652 | Engine Accessory Generator |
NSN 4730-01-445-6067 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4320-01-449-8053 | Hydraulic Pump |
NSN 2590-01-450-8950 | Hydraulic Accumulator |
NSN 4320-01-451-4157 | Axial Pistons Pump |
NSN 2510-01-451-8118 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-451-8154 | Vehicular Window |
NSN 2990-01-451-8215 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2920-01-452-7584 | Electrical Engine Starter |
NSN 3040-01-452-8680 | Remote Control Lever |
NSN 2590-01-453-0110 | Hydraulic Accumulator |
NSN 2590-01-453-0121 | Hydraulic Accumulator |
NSN 2590-01-453-6294 | Vehicle Mounting Drum Winch |
NSN 2520-01-453-9441 | Flexible Shaft Assembly Core |
NSN 2990-01-454-1277 | Exhaust Muffler |
NSN 5930-01-455-7698 | Pressure Switch |
NSN 2590-01-457-0510 | Hydraulic Accumulator |
NSN 3040-01-457-0525 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 4320-01-457-0840 | Rotary Pump |
NSN 4810-01-457-7149 | Solenoid Valve |
NSN 4810-01-457-7260 | Solenoid Valve |
NSN 2990-01-457-7405 | Engine Air Duct Heater |
NSN 5930-01-458-1308 | Pressure Switch |
NSN 9905-01-473-7393 | Instruction Plate |
NSN 9905-01-473-7394 | Instruction Plate |
NSN 9905-01-473-7395 | Identification Plate |
NSN 9905-01-473-7396 | Instruction Plate |
מחמם המיועד לשרוף דלק או להשתמש בכוח חשמלי המפעיל חום באמצעות חיבור ישיר למערכת נוזל הקירור של המנוע כדי להקל על התחלה בטמפרטורות נמוכות; עשוי גם לספק נוזל קירור מחומם למחליפי חום. חייבים להיות מתקני הרכבה. ראו גם מחמם, צינור אוויר, מנוע ומחמם, נוזל קירור צינור אוויר, מנוע.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
סתום או אטם את כל הפתחים ושמור באמצעות שיטה 20.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Parts Of Engines and Motors, Nesoi
Industrial Engines
Parts Of Reaction Engines (except Turbojet), Linear Acting Hydraulic and Pneumatic Power Engines and Motors, and Parts Of Engines and Motors N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,896.52 and 7,370.65 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
CA 1667 61 | 2 | ZZ | 6 | 0CS05 |
1Q-4311 | 2 | ZZ | A | 11083 |
CA 1667 61 | 9 | ZZ | 6 | 1C645 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |