דגם או מק"ט: 359.130
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-083-7199 | Flat Washer |
NSN 4820-01-339-8491 | Safety Relief Valve |
NSN 4820-01-340-0284 | Valve Disk |
NSN 2510-01-340-1455 | Vehicular Body Panel |
NSN 4820-01-340-9678 | Relief Valve Adapter |
NSN 4710-01-341-3626 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-341-3627 | Metallic Tube |
NSN 4730-01-342-4139 | Pipe Clamp Coupling |
NSN 2590-01-342-6236 | Vehicular Components Bracket |
NSN 4820-01-344-3931 | Butterfly Valve |
NSN 4720-01-346-0010 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-346-0011 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-346-3173 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4820-01-346-3870 | Poppet Drain Cock |
NSN 4820-01-346-4646 | Check Valve |
NSN 2940-01-349-4015 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 2805-01-349-7406 | Airflow Deflector |
NSN 2590-01-349-7483 | Filler Opening Cap |
NSN 2815-01-350-1654 | Flywheel Housing |
NSN 2815-01-350-1655 | Flywheel Housing |
NSN 2805-01-350-1660 | Nonaircraf Gasoline Engine Guard |
NSN 2990-01-350-1662 | Crankcase Guard |
NSN 2815-01-350-1668 | Engine Flywheel |
NSN 2920-01-350-2091 | Engine Accessory Generator |
NSN 2815-01-350-3874 | Rope Pulley Guard |
NSN 2805-01-350-3897 | Airflow Deflector |
NSN 4720-01-350-6235 | Metallic Hose Assembly |
NSN 6110-01-358-7140 | Voltage Regulator |
NSN 2590-01-359-8327 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 6680-01-361-7597 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6150-01-384-3918 | Electrical Lead |
NSN 4730-01-601-2631 | Sediment Strainer |
NSN 2590-01-604-7844 | Vehicular Components Bracket |
מכשיר הניתן להחלפה שנועד להסיר אבק, אבקה או חומר זר אחר מהאוויר העובר דרכו. הסרת חלקיקים מתבצעת על ידי חומר נקבובי (מתכתי או לא מתכתי), רשת תיל וכדומה. הוא נועד להתאים לשואב אוויר, צריכה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Intake Air Filters For Internal Combustion Engines
Engines and Engine Parts (carburetors, Pistons, Rings, and Valves)
Intake Air Filters For Internal Combustion Engines
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
119.00 and 166.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
359.130 | 2 | ZZ | 6 | 2X179 |
359.130 | 9 | AX | E | 9Z348 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |