דגם או מק"ט: 63374-G1-1
אודות מוצר זה
חורי MTG, צורה מרובעת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3020-01-261-5398 | Matched Spur Gear Set |
NSN 2510-01-261-5408 | Vehicular Door Hinge |
NSN 2510-01-261-5424 | Vehicular Fender |
NSN 2590-01-261-5474 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2530-01-261-5479 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-261-5480 | Shaft Retaining Plate |
NSN 2510-01-261-5503 | Vehicular Window |
NSN 2530-01-261-5504 | Steering Tie Rod End |
NSN 2530-01-261-5505 | Steering Tie Rod |
NSN 4720-01-261-6816 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2930-01-261-6831 | Radiator Fan Shroud |
NSN 2530-01-261-6854 | Steering Tie Rod End |
NSN 4820-01-261-9757 | Check Valve Parts Kit |
NSN 3810-01-261-9761 | Cable C Bracket Installation Kit |
NSN 3040-01-261-9793 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3810-01-261-9794 | Linear Actuating Cyli Piston Rod |
NSN 2990-01-261-9815 | Engine Coolant Heater |
NSN 2540-01-261-9834 | Vehicular Safety Belt |
NSN 5342-01-262-1189 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2990-01-262-2667 | Exhaust Pipe |
NSN 2990-01-262-2668 | Exhaust Pipe |
NSN 4720-01-262-3179 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-262-3180 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3020-01-262-3275 | Planet Gear And Carrier Assembly |
NSN 3040-01-262-3276 | Hydraulic Swivel Joint Case |
NSN 2530-01-262-3311 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2520-01-262-5254 | Lever Shif Gate Control Assembly |
NSN 4720-01-262-6172 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-262-6173 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3040-01-262-6227 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4720-01-262-7538 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2805-01-262-7588 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2530-01-262-7590 | Hydraulic Brake Master Parts Kit |
NSN 2510-01-262-7603 | Trunnion And Bushing |
NSN 5342-01-262-7645 | Engine Accessory Bracket |
פריט שתוכנן להיות מוברג לליבת הרדיאטור כדי לפזר זרימת אוויר ישירה כדי לעבור מעל המנוע, עשוי לספק מגן ללהבי המאוורר. עשוי לכלול ברגים וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Parts and Accessories, Nesoi, Of Bodies (including Cabs) Of Heading 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Other Parts and Accessories Of Motor Vehicle Bodies Of Headings 8701 To 8705 (including Cabs)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
297.00 and 415.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
63374-G1-1 | 2 | AX | E | 46522 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |