דגם או מק"ט: 95512-01
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6680-01-172-8390 | Liquid Level Gage Rod |
NSN 2805-01-175-6432 | Flywheel Shroud |
NSN 4320-01-176-1247 | Centrifugal Pump Impeller |
NSN 4320-01-178-5824 | Rotary Pump Wear Plate |
NSN 5340-01-203-4011 | Access Cover |
NSN 2530-01-203-4140 | Throttle Control Brake Shoe |
NSN 2590-01-203-4142 | Control Housing |
NSN 2530-01-203-4145 | Spring Guide |
NSN 2530-01-203-4146 | Tripper Plate |
NSN 5342-01-203-4147 | Brake Mounting Bracket |
NSN 5340-01-203-4222 | Lever Bracket |
NSN 3040-01-203-4241 | Manual Control Lever |
NSN 2530-01-203-4270 | Hydraulic Brak Cylinder Assembly |
NSN 2530-01-203-4323 | Detent Plate |
NSN 2530-01-203-4324 | Detent Plate |
NSN 3020-01-203-4810 | Spider Assembly Planetary |
NSN 2990-01-203-4837 | Muffler- Protective Cap Assembly |
NSN 3040-01-203-4846 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 2530-01-203-5596 | Brake Drum |
NSN 2530-01-203-6592 | Adjusting Hub Bearing Nut |
NSN 6620-01-207-0639 | Pressure Indicator |
NSN 3895-01-214-1572 | Control Indicator |
NSN 5342-01-214-9351 | Valve Bracket |
NSN 4320-01-262-7631 | Liquid Pump Housing |
NSN 4310-01-262-7682 | Vacuum Pump Impeller |
NSN 2530-01-262-7685 | Hydraulic Brake Master Push Rod |
NSN 5920-01-263-8688 | Assembly Fuseholder |
NSN 2530-01-266-8109 | Steering Tie Rod End |
NSN 2530-01-266-8110 | Steering Tie Rod End |
NSN 4720-01-277-1411 | Nonmetallic Hose |
NSN 6685-01-277-3946 | Thermocoup Temperature Indicator |
NSN 2520-01-299-4098 | Breather |
NSN 2920-01-318-7906 | Ignition Lock Switch |
NSN 2530-01-320-8938 | Hydraulic Brake Cylinder Cup |
NSN 2530-01-342-0698 | Steering Tie Rod |
מתג המופעל חיצונית על-ידי התקן כגון מנעול מפתח/צילינדר להפעלת ידית מרוחקת או מתלה מוטות להפעלת מתג מרוחק. התקן ההפעלה עשוי להיות חלק אינטגלי של המתג או לא. המטרה העיקרית של המתג היא לפתוח ולסגור את מעגל ההצתה של מנוע בעירה פנימית ולהפעיל אביזרים שונים. לא כולל מתג, מתנע מנוע, חשמלי ומתג, נעילה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Motor Starters, For A Voltage Not Exceeding 1, 000 V
Electric Apparatus
Switches For Electrical Apparatus, N.e.s., For Voltages Not Exceeding 1, 000 Volts
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
129.25 and 180.95 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
95512-01 | 2 | AX | 6 | 13445 |
298-6176-17 | 9 | AX | 6 | 61361 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |