דגם או מק"ט: 1944T33G01
אודות מוצר זה
מורכב מתושבת דמפר אחת P/N 4155T84G01, תושבת דמפר אחת P/N 4155T82G01, 2 ברגים, מכונת P/N J643P05A
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 2840-01-266-0344 | Tur Centrifugal Compressor Rotor |
| NSN 6620-01-434-1011 | Engine Computer |
| NSN 6620-01-434-1012 | Engine Computer |
| NSN 2915-01-462-5226 | Fuel Injector Assembly |
| NSN 5220-01-474-8267 | Fixed Snap Gage |
| NSN 5210-01-474-8268 | Conical Shaft Gage |
| NSN 5210-01-474-8269 | Drive Shaft Bore Gage |
| NSN 2840-01-501-2775 | Flameholder Gutter Ring |
| NSN 2840-01-521-3165 | Damper Bracket Kit |
ספרד
ספרד
מלזיה
מלזיה
אוסטרליה
אוסטרליה
קנדה
קנדה | קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 1944T33G01 | 2 | 9Z | 4 | 99207 |
| 1944T33G01 | 2 | 9Z | 4 | 99207 |
| 1944T33G01 | 2 | 9Z | 4 | 99207 |
| 1944T33G01 | 2 | 9Z | 4 | 99207 |
| 1944T33G01 | 2 | 9Z | 4 | 99207 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||