דגם או מק"ט: 922784927
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 5331-01-533-4789 | O-ring |
| NSN 4010-01-533-9898 | Wire Cord |
| NSN 5305-01-533-9915 | Hexagon Head Cap Screw |
| NSN 4720-01-533-9926 | Nonmetallic Hose |
| NSN 5340-01-533-9930 | Double Angle Bracket |
| NSN 5340-01-533-9932 | Mounting Bracket |
| NSN 4720-01-534-0008 | Nonmetallic Hose |
| NSN 5310-01-534-0015 | Lock Washer |
| NSN 5340-01-534-0018 | Mounting Bracket |
| NSN 5975-01-534-0034 | Nonmetallic Raceway |
| NSN 5340-01-534-0050 | Access Cover |
| NSN 5975-01-534-0068 | Nonmetallic Raceway |
| NSN 5975-01-534-0222 | Nonmetallic Raceway |
| NSN 6220-01-534-0357 | Light Retention Bracket |
| NSN 5340-01-534-0415 | Mounting Bracket |
| NSN 5340-01-534-0853 | Mounting Bracket |
| NSN 5315-01-534-1009 | Headed Straight Pin |
| NSN 4720-01-534-1056 | Nonmetallic Hose |
| NSN 4710-01-534-1068 | Metallic Bent Pipe |
| NSN 5310-01-534-1124 | Seal Washer |
| NSN 4710-01-534-1125 | Metallic Pipe |
| NSN 4720-01-534-1127 | Nonmetallic Hose |
| NSN 5340-01-534-1129 | Mounting Bracket |
| NSN 2520-01-534-1437 | Breather |
| NSN 2520-01-534-1438 | Transmission Control Assembly |
| NSN 2990-01-534-1440 | Nonai Muffler-exhaust Pipe Guard |
| NSN 5305-01-534-2915 | Hexagon Head Cap Screw |
| NSN 5331-01-534-3739 | O-ring |
| NSN 5340-01-534-4583 | Mounting Bracket |
| NSN 5340-01-534-4626 | Mounting Bracket |
| NSN 5340-01-534-4681 | Dust And Moistu Protective Cover |
| NSN 2815-01-537-9950 | Diesel Engine |
| NSN 2815-01-537-9957 | Diesel Engine Cylinder Head |
| NSN 4710-01-538-0732 | Metallic Bent Tube |
| NSN 2950-01-538-0740 | Non-air Engine Turbosupercharger |
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
חיל הנחתים של ארצות הברית
חיל הנחתים של ארצות הברית
מחלקת הצבא
מחלקת הצבא
אוסטרליה
אוסטרליה
קנדה
קנדה
בריטניה
בריטניה דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מטרה כללית לא מחוממת.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
מנוע מטוס, מנועי בעירה פנימית והתקני בקרת דלק.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
73,932.60 and 95,056.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | MPB |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | 25-2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | MPB |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | 25-2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | MPB |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | 25-2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | MPB |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | 25-2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | K21WQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | K21WQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | K21WQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | L |
| MGMT CTL: | K21WQX- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 922784927 | 2 | ZZ | 3 | 1NWY2 |
| 922784.927 | 2 | ZK | 4 | U5503 |
| CV187772 | 2 | ZK | 4 | KCQ24 |
| 922784.927 | 2 | ZA | 6 | ZAR27 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||