2815-01-537-2689

מְנוֹעַ דִּיזֶל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 11GB22738Y

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-537-2689 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
2320-01-529-2251; MRAP באפלו MK2A2
MRC:
--
NIIN:
015372689
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-537-2689
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
03751
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Bomb Service Truck NSN 2355-01-529-2251 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 2815-01-537-2689 Diesel Engine
NSN 2520-01-537-2693 Vehicula Mechanical Transmission
NSN 2520-01-537-2695 Driving Automotive Axle Assembly
NSN 2520-01-537-2696 Driving Automotive Axle Assembly
NSN 2520-01-537-2697 Driving Automotive Axle Assembly
NSN 2990-01-537-2701 Gasoline Engine Starter
NSN 2590-01-537-3579 Diesel Engine Transfer Case
NSN 3040-01-546-9216 Spur Gearshaft
NSN 2590-01-546-9266 Vehicular Components Bracket
NSN 3040-01-547-0434 Shaft Retaining Plate
NSN 3020-01-547-0558 Spur Gear
NSN 2920-01-547-4954 Rotor Assembly
NSN 2920-01-547-4969 Motor Field Winding
NSN 2590-01-547-4971 Vehicular Components Bracket
NSN 3040-01-547-5063 Spur Gearshaft
NSN 5330-01-547-5069 Gasket
NSN 3040-01-547-5076 Spur Gearshaft
NSN 5365-01-547-5077 Shim
NSN 5365-01-547-5079 Shim
NSN 5365-01-547-5083 Ring Spacer
NSN 3120-01-547-5085 Thrust Washer Bearing
NSN 5305-01-547-5091 Hexagon Head Cap Screw
NSN 5306-01-547-5094 Shoulder Bolt
NSN 5365-01-547-5095 Shim
NSN 3110-01-547-5098 Tapered Roller Cone And Rollers
NSN 5310-01-547-5102 Round Plain Nut
NSN 5340-01-547-5103 Access Cover
NSN 5365-01-547-5106 Ring Spacer
NSN 3040-01-547-5268 Straight Shaft
NSN 3020-01-547-5285 Spur Gear
NSN 3040-01-547-5313 Shaft Retaining Plate
NSN 3020-01-547-5320 Gear Cluster
NSN 3040-01-547-6194 Spur Gearshaft
NSN 5306-01-547-7178 Shoulder Bolt
NSN 5310-01-547-7207 Flat Washer

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-537-2689

מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A213
PICA:
PA
DSOR:
BA
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A213
PICA:
PA
DSOR:
BA
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MM86
PICA:
PA
DSOR:
BA
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MM86
PICA:
PA
DSOR:
BA
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
1,600.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
O
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
51
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
XXX
THK:
Z
TOS:
B
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) O

ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 68,726.00 and 88,362.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522--1
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522--1
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522--1
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522--1
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: K21U2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: K21U2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: K21U2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: K21U2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא