דגם או מק"ט: 23528954
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-509-7408 | Oil Pan |
NSN 5330-01-509-9297 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 5306-01-510-9672 | Shoulder Bolt |
NSN 2590-01-511-0282 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2520-01-511-0334 | Automotive Axle Assembly Housing |
NSN 5310-01-511-2845 | Hexagon Plain Nut |
NSN 2590-01-512-9528 | Vehicular Components Bracket |
NSN 4710-01-513-0251 | Metal Tube Assembly |
NSN 2610-01-514-3999 | Vehicular Pneumatic Tire |
NSN 2640-01-518-4510 | Tire Valve Extension |
NSN 5340-01-520-3562 | Double Angle Bracket |
NSN 5330-01-520-5099 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 5340-01-520-7314 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-521-1024 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-521-1311 | Mounting Plate |
NSN 4720-01-521-1790 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-521-1818 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-521-2147 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-521-2157 | Hose To Boss Elbow |
NSN 5310-01-521-2220 | Flat Washer |
NSN 4730-01-521-2314 | Pipe Flange |
NSN 4730-01-521-2325 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-521-4214 | Flange To Tube Elbow |
NSN 4720-01-521-7440 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5340-01-522-5342 | Nut And Bolt Retainer |
NSN 5340-01-522-5506 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 5310-01-522-7292 | Flat Washer |
NSN 3950-01-522-7629 | Power Operated Drum Winch |
NSN 5325-01-522-7638 | Retaining Ring |
NSN 2590-01-522-7658 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5305-01-522-8093 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5310-01-522-8110 | Flat Washer |
NSN 4720-01-522-8160 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5331-01-522-8307 | O-ring |
NSN 4730-01-522-9202 | Hose Elbow |
פריט מתכת המיועד לחיבור לחלק התחתון של מנוע בעירה פנימית, מדחס, תיבת הילוכים הידראולית וכדומה. הוא משמש כמאגר לשמן סיכה ועשוי לכלול מחברי baffle(s), מחברי קירור שמן וכדומה. לפריטים המצוידים באטמים, חומרה, תקעי ניקוז וכדומה, ראו ערכת חלקים, מחבת שמן.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,489.88 and 5,612.35 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
23528954 | 2 | ZZ | 1 | 72582 |
DDE 23528954 | 2 | ZZ | 6 | 64678 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |