2815-01-507-3538

ראש צילינדר מנוע דיזל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: R23504270AM

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
מכלול ראש צילינדר שיוצר מחדש

pdf NSN 2815-01-507-3538 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
2815-01-442-4541, מנוע דיזל, על סיפון ספינות משמר החופים MLB 47 רגל
MRC:
עיצוב שימוש
עיצוב שימוש:
MRC:
פעילות בקרת תכנון מנוע
פעילות בקרת תכנון מנוע:
MRC:
חומר
חומר:
MRC:
--
NIIN:
015073538
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-507-3538
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (icp)).
FIIG:
--
FIIG:
A509V0
MRC:
--
INC:
60370
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Diesel Engine NSN 2815-01-442-4541 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 3010-01-446-1429 Pressure Bellows
NSN 2815-01-500-0702 Turbo Exhaust Riser
NSN 2815-01-500-0706 Turbo Exhaust Tee
NSN 2815-01-507-3538 Diesel Engine Cylinder Head
NSN 2990-01-507-7168 Turbocharger Riser
NSN 4730-01-521-0529 Adapter Turbo Elbow
NSN 2835-01-629-5901 Insulation Cover
NSN 2990-01-632-1805 Air Seperator
NSN 5340-01-647-8597 Loop Clamp
NSN 2815-01-649-6424 Flywheel Housing

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-507-3538

פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזלי ו/או סנפירי קירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, זרועות נדנדה, צינורות מזרק וכדומה. זהו חלק מרכיב של מנוע, דיזל. ראו גם ראש צילינדר, מנוע בנזין.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C056
PICA:
XG
DSOR:
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C056
PICA:
XG
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 5,407.20 and 8,110.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא