דגם או מק"ט: 50405600
אודות מוצר זה
מסיט אוויר, זרימת אוויר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-454-7461 | Sediment Strainer Element |
NSN 4730-01-454-7542 | Pipe Nipple |
NSN 4730-01-454-7545 | Sediment Strainer Element |
NSN 4730-01-454-7549 | Fluid Passage Bolt |
NSN 4730-01-454-7560 | Tube To Boss Straight Adapter |
NSN 4730-01-454-7567 | Ring Piece Fitting |
NSN 4730-01-454-7569 | Fluid Passage Bolt |
NSN 4720-01-454-7571 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-454-7573 | Ring Piece Fitting |
NSN 4710-01-454-7687 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-454-7688 | Metal Tube Assembly |
NSN 4730-01-454-7692 | Multiple Connector |
NSN 4730-01-454-7693 | Boss Bushing |
NSN 5945-01-454-8223 | Solenoid Plunger |
NSN 5945-01-454-8238 | Electrical Solenoid |
NSN 2815-01-454-8626 | Intake Mani Adapter |
NSN 2990-01-454-8630 | Throttle Lever |
NSN 2990-01-454-8635 | Stop Lever Governor |
NSN 2815-01-454-8839 | Engine Poppet Valve Tappet Guide |
NSN 2815-01-454-8841 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2990-01-454-8843 | Engine Mounting Plate |
NSN 2590-01-454-8941 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 2815-01-454-9103 | Flywheel Housing |
NSN 2990-01-454-9173 | Power-speed Contr Lever Assembly |
NSN 2990-01-454-9202 | Power-speed Contr Lever Assembly |
NSN 2815-01-454-9210 | Airflow Deflector |
NSN 2990-01-454-9214 | Power-speed Contr Lever Assembly |
NSN 2815-01-454-9237 | Airflow Deflector |
NSN 2815-01-454-9344 | Airflow Deflector |
NSN 2815-01-455-0039 | Airflow Deflector |
NSN 2815-01-455-0040 | Airflow Deflector |
NSN 2815-01-455-0041 | Intake Manifold |
NSN 2815-01-455-0042 | Oil Pan |
NSN 2815-01-455-0043 | Engine Poppet V Rocker Arm Shaft |
NSN 2815-01-455-0046 | Rocker Arm Engine Poppet Bracket |
פריט מתכתי בדרך כלל בצורות שונות שנועד לספק זרימה אופטימלית של אוויר קירור דרך גדות הצילינדרים של מנוע בעירה מקורר אוויר או דרך קטע מדחס של מנוע טורבינה מבלי לשנות באופן משמעותי את כיוון זרימת האוויר. לא כולל בלבול, זרימת אוויר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
385.50 and 539.70 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
50405600 | 2 | ZZ | 6 | 61080 |
50405600 | 2 | ZZ | 6 | 0FGM0 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |