2815-01-360-3221

מנוע שסתום פופט שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 186-6087

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-360-3221 גליון נתונים

MRC:
סגנון ראש
סגנון ראש:
MRC:
גובה ראש
גובה ראש:
מינימום 2.5 מילימטרים ו-2.9 מילימטרים לכל היותר
MRC:
זווית שאמפר בדג
זווית שאמפר בדג:
MRC:
אורך שאמפר
אורך שאמפר:
0.20 מ"מ מינימום ו-0.45 מ"מ לכל היותר
MRC:
קוטר חיצוני
קוטר חיצוני:
33.90 מ"מ מינימום ו-34.10 מ"מ לכל היותר
MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
MRC:
זווית מושב ב- DEG
זווית מושב ב- DEG:
MRC:
סגנון גזע
סגנון גזע:
MRC:
חריץ להקלה על פחמן
חריץ להקלה על פחמן:
MRC:
רדיוס צוואר
רדיוס צוואר:
MRC:
אורך גזע
אורך גזע:
105.4 מילימטרים מינימום ו-105.6 מילימטרים לכל היותר
MRC:
קוטר גזע
קוטר גזע:
7.155 מ"מ מינימום ו-7.170 מ"מ לכל היותר
MRC:
חומר ומיקום
חומר ומיקום:
MRC:
דירוג קשיות מתכתית ומיקום
דירוג קשיות מתכתית ומיקום:
MRC:
--
NIIN:
013603221
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-360-3221
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.
FIIG:
--
FIIG:
A11200
MRC:
--
INC:
15884
MRC:
--
IMM:
CX AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Diesel Engine NSN 2815-01-350-2205 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 2815-01-350-2205 Diesel Engine
NSN 2815-01-357-5448 Piston Connecting Rod
NSN 2815-01-357-8803 Internal Combustion Engin Piston
NSN 2815-01-357-9718 Engine Camshaft
NSN 2815-01-357-9719 Engine Crankshaft
NSN 2815-01-358-7716 Diesel Engine Cylinder Head
NSN 2930-01-359-4992 Engine Cooling System Pump
NSN 4520-01-359-8114 Immer Electrical Heating Element
NSN 2815-01-359-8473 Engine Poppet Valve Tappet
NSN 2815-01-360-3221 Engine Poppet Valve
NSN 2815-01-361-7711 Engine Poppet Valve
NSN 2815-01-361-7737 Engine Poppet Valve Tappet
NSN 4820-01-361-8099 Safety Relief Valve
NSN 3020-01-362-1817 Helical Gear
NSN 3040-01-378-8302 Grease Cap
NSN 4730-01-385-1078 Tube Fitting Clinch Sleeve
NSN 4720-01-411-4003 Nonmetallic Hose

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-360-3221

פריט בצורת פטרייה או צבעוני בעל ראש עגול עם פנים חרוטיות וגבעול מורחב המשמש לוויסות זרימת תערובת דלק-אוויר נכנסת או אוויר לתוך תא הבעירה או גזי פליטה מתא הבעירה של מנוע בעירה פנימית.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A920
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A920
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MC40
PICA:
GX
DSOR:
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MC40
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C911
PICA:
GX
DSOR:
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C911
PICA:
GX
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
0.2000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
O
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
Q
LVL_B:
Q
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
00
MOP:
31
PKG:
03ZZ
PRES MAT:
49
WRAP MAT:
GB
ICQ:
AAA
THK:
0
TOS:
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) O

ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

אופן השימור (MOP) 31

שקית אטומה למים, אטומה.

חומר כרית (CUSH) 00

אין דרישה.

חומר שימור (PRES_MAT) 49

ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 153.60 and 215.04 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC:

משמר החופים האמריקאי

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: -------
USC: C
REC REP CODE DESC:

משמר החופים האמריקאי

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: -------
USC: C
REC REP CODE DESC:

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 10B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 10B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 10B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 10B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9TG-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: D
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9TG-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא