דגם או מק"ט: 23509248
אודות מוצר זה
W / מדריכים ותקעים;
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-345-5173 | Engine Modification Kit |
NSN 2930-01-350-3873 | Engine Water Outlet |
NSN 2540-01-350-3886 | Vehicular Air Intake Housing |
NSN 2815-01-350-3887 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 2815-01-350-3970 | Exhaust Manifold |
NSN 2815-01-350-3971 | Exhaust Manifold |
NSN 4710-01-351-8369 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-351-8370 | Metal Tube Assembly |
NSN 2815-01-355-6629 | Turbo Rotor And Housing Assembly |
NSN 2815-01-355-9024 | Piston Ring Set |
NSN 2920-01-358-2889 | Electrical Harness Assembly |
NSN 2910-01-370-8030 | Fuel Injector Assembly |
NSN 2990-01-370-8047 | Supercharger Housing |
NSN 4720-01-371-1331 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-371-2603 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4710-01-481-0709 | Metal Tube Assembly |
NSN 5970-01-481-7595 | Spacer Insulator |
NSN 4720-01-482-5552 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-501-1450 | Piston Skirt |
NSN 2815-01-501-1454 | Piston Skirt |
NSN 5330-01-541-9227 | Gasket |
NSN 5305-01-541-9235 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 2520-01-632-4637 | Oil Pan |
פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזלי ו/או סנפירי קירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, זרועות נדנדה, צינורות מזרק וכדומה. זהו חלק מרכיב של מנוע, דיזל. ראו גם ראש צילינדר, מנוע בנזין.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
01/16 | 02/16 | 03/16 | 05/16 | 06/16 | 07/16 | 08/16 | 09/16 | 10/16 | 11/16 | 12/16 | 01/17 | 03/17 | 04/17 | 05/17 | 06/17 | 07/17 | 08/17 | 09/17 | 06/17 | 09/17 | 01/18 | 04/18 | 07/18 | 10/18 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 7.00 | 16.00 | 8.00 | 12.00 | 6.00 | 11.00 | 16.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
16,397.74 and 21,082.81 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
23509248 | 2 | AX | E | 72582 |
23509248 | 2 | AX | E | 72582 |
23509248 | 2 | AX | E | 72582 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |