דגם או מק"ט: 88-21040
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-350-2206 | Diesel Engine |
NSN 2815-01-355-7677 | Engine Camshaft |
NSN 4710-01-382-2822 | Metal Tube Assembly |
NSN 5310-01-565-6166 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 5330-01-584-5131 | Gasket |
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,604.00 and 12,348.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1026--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1026--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1026--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1026--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | B16 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | G21VRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | B16 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | G21VRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | B16 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | G21VRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | B16 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | G21VRX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
88-21040 | 2 | ZZ | 1 | 30554 |
DN4M-1 | 2 | ZZ | 5 | 44940 |
DN4M | 9 | AJ | 1 | 44940 |
88-21040 | 2 | ZZ | 1 | 30554 |
DN4M-1 | 2 | ZZ | 5 | 44940 |
DN4M | 9 | AJ | 1 | 44940 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |