2815-01-342-4445

מְנוֹעַ דִּיזֶל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 3516/ARR-5R9850

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-342-4445 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
קוטר נשא סטנדרטי
קוטר נשא סטנדרטי:
MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
2815-01-342-4445,מנוע דיזל של קטרפילר דגם 3516/ARR-5R9850 בשימוש במערכות הנעה ראשיות של WPB 110 רגל
MRC:
תכונת FORDING
תכונת FORDING:
MRC:
רכיבי אביזר וכמות
רכיבי אביזר וכמות:
לא רשום
MRC:
סידור צילינדרים
סידור צילינדרים:
MRC:
אורך קו
אורך קו:
MRC:
משיכות למחזור
משיכות למחזור:
MRC:
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין:
2,200 כ"ס ב-2,730 סל"ד
MRC:
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים:
MRC:
תכונת קירור גוף מערכת סגורה
תכונת קירור גוף מערכת סגורה:
MRC:
סוג פעולת בוכנה
סוג פעולת בוכנה:
MRC:
תכונת שימוש בדלק רב
תכונת שימוש בדלק רב:
MRC:
כיוון סיבוב גל ארכובה
כיוון סיבוב גל ארכובה:
MRC:
תכונה הפיכה ישירה
תכונה הפיכה ישירה:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
מגדש-על
מגדש-על:
MRC:
גלגל זבוב
גלגל זבוב:
MRC:
בית FLYWHEEL
בית FLYWHEEL:
MRC:
ציוד הפחתה
ציוד הפחתה:
MRC:
צימוד נוזלים
צימוד נוזלים:
MRC:
הפצה
הפצה:
MRC:
קרוס דרייב
קרוס דרייב:
MRC:
מצמד
מצמד:
MRC:
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי:
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
מתח בוולט
מתח בוולט:
MRC:
--
NIIN:
013424445
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-342-4445
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (icp)).
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
03751
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Diesel Engine NSN 2815-01-342-4445 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 2815-01-342-4445 Diesel Engine
NSN 6685-01-355-8499 Infrared Thermometer
NSN 6620-01-355-8502 Pressure Transmitter
NSN 4730-01-357-6374 Pipe Expansion Joint
NSN 4730-01-357-8888 Pipe Expansion Joint
NSN 4730-01-358-3768 Pipe Expansion Joint
NSN 6620-01-446-1849 Pressure Transmitter
NSN 6620-01-446-2194 Pressure Transmitter
NSN 6620-01-446-2258 Pressure Transmitter
NSN 2815-01-461-9088 Engine Crankshaft
NSN 4730-01-521-8645 Sediment Strainer Element

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-342-4445

מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C056
PICA:
XG
DSOR:
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C056
PICA:
XG
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 550,449.12 and 707,720.29 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZNC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: S-09---
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא