דגם או מק"ט: M-5706KD
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2805-00-475-3662 | Engine Oil Pump Parts Kit |
NSN 2530-00-547-0124 | Brake Lining Kit |
NSN 2805-00-855-5661 | Engine Flywheel |
NSN 2530-01-006-4696 | Hydraulic Brake Master Parts Kit |
NSN 2805-01-006-5139 | Piston Ring Set |
NSN 2930-01-019-1327 | Engine Water Pump Parts Kit |
NSN 2530-01-185-9653 | Solid Rubber Tire Wheel |
NSN 2530-01-187-6523 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2590-01-222-2760 | Horn Button Switch Parts Kit |
NSN 2530-01-222-4714 | Grease Cap |
NSN 2805-01-246-1153 | Flywheel Housing |
NSN 2540-01-247-2628 | Vehicular Seat Support Bracket |
NSN 2990-01-254-7433 | Spring Anchor |
NSN 4720-01-268-6028 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2930-01-371-7224 | Fan Clutch Hub |
שתי טבעות שלמות או יותר, בוכנה מקובצת עבור בוכנה אחת או עבור כל הבוכנות של מנוע בעירה פנימית, מדחס אוויר וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
מיכל, שקית אטומה למים, אטומה.
Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.
Ignition Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Parts For Spark
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s, Suitable For Use Solely Or Principally With Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות נמוכה, קטגוריה IV, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
142.10 and 198.94 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
SOS: | SMS |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | הפריט דורש הליכי טיפול או גינוי מיוחדים מסיבות ספציפיות, כגון תכולת מתכות יקרות, ערך דולרי גבוה, חומר קריטי או חומרים מסוכנים. עיין במדריכים או בהנחיות המתאימים לקבלת הוראות ספציפיות. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
M-5706KD | 2 | AX | 2 | 53781 |
892797 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
892797 | 9 | AX | 5 | 12603 |
Y112T162040 | 9 | AX | 2 | 14351 |
M-5706KD | 2 | ZZ | 2 | 45225 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |