דגם או מק"ט: 12565112
אודות מוצר זה
כיסוי מגן LAV-R למערכת הפעלה לשעת חירום
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5307-00-160-2009 | Plain Stud |
NSN 2541-01-561-0895 | Ballistic Protection Upgrade Kit |
NSN 5895-01-580-3482 | Electronic Equi Installation Kit |
NSN 4730-01-616-6870 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4820-01-616-7424 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 5935-01-620-4166 | Wire Hole Filler |
NSN 2520-01-620-4212 | Transmission Power Takeoff |
NSN 5340-01-621-8412 | Block Clamp |
NSN 5935-01-621-8617 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 5340-01-621-8991 | Block Clamp |
NSN 5340-01-621-9375 | Block Clamp |
NSN 5310-01-621-9731 | Flat Washer |
NSN 5305-01-621-9916 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 3010-01-622-0388 | Flexible Coupling Insert |
NSN 3010-01-622-0421 | Flexible Coupling Insert |
NSN 5310-01-622-1610 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5305-01-622-1718 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5310-01-622-1942 | Split Washer |
NSN 5310-01-622-3993 | Flat Washer |
NSN 5305-01-622-4113 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-622-4136 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5310-01-622-4398 | Lock Washer |
NSN 4730-01-622-5971 | Flange To Pipe Elbow |
NSN 4730-01-622-6333 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 4730-01-622-7573 | Quick Disconne Coupling Assembly |
NSN 5365-01-622-7633 | Shim |
NSN 5340-01-622-7669 | Friction Catch Stud |
NSN 2510-01-622-8578 | Vehicular Structural Frame |
NSN 2510-01-622-8587 | Vehicular Structural Frame |
NSN 4730-01-622-9096 | Tube Reducer |
NSN 5305-01-622-9391 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-622-9793 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-622-9816 | Multiple Angle Bracket |
NSN 5305-01-623-0133 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-623-0159 | Socket Head Cap Screw |
פריט גמיש בדרך כלל שנועד לכסות באופן חלקי או מלא רכיבי רכב, אביזרים לרכב או כלי רכב ולהגן עליהם בעיקר מפני פגעי מזג אוויר ולכלוך. הוא מותאם בדרך כלל למידות החיצוניות של הפריט שיש לכסות. לא כולל ברזנט.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts and Accessories, Nesoi, Of Bodies (including Cabs) Of Heading 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Other Parts and Accessories Of Motor Vehicle Bodies Of Headings 8701 To 8705 (including Cabs)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
05/17 |
---|
7.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,053.95 and 2,875.53 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12565112 | 2 | ZZ | 5 | 01365 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |