דגם או מק"ט: 1R4269-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-01-609-5878 | Engine Fuel Tank |
NSN 5995-01-609-6390 | Wiring Harness |
NSN 6115-01-609-8909 | Engin Skid Assembly |
NSN 6115-01-609-8916 | Engin Skid Assembly |
NSN 1560-01-609-9863 | Exhaust-intake Muffler |
NSN 4710-01-609-9866 | Metallic Bent Pipe |
NSN 5935-01-609-9870 | Ele Modular Receptacle Connector |
NSN 4710-01-609-9871 | Metallic Bent Pipe |
NSN 4140-01-610-2974 | Centrifugal Fan Impeller |
NSN 2920-01-610-2982 | Generator Rotor |
NSN 2590-01-610-5677 | Hydraulic System Oil Tank |
NSN 2590-01-610-5681 | Hydraulic System Oil Tank |
NSN 4140-01-610-6798 | Ventilating Fan |
NSN 2920-01-610-8725 | Generator Rotor |
NSN 4710-01-610-9545 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-610-9551 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-610-9694 | Metal Tube Assembly |
NSN 4440-01-611-0032 | Dehydrator Screen Retainer |
מיכל סגור לחלוטין המשמש להחזקת השמן ההידראולי השמור במערכות הידראוליות. זה חייב להיות פתח למילוי ידני. לא כולל צילינדרים הידראוליים, טנק, לחץ ומיכל, נוזל הידראולי, מטוסים.
Parts and Accessories, Nesoi, Of Bodies (including Cabs) Of Heading 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Other Parts and Accessories Of Motor Vehicle Bodies Of Headings 8701 To 8705 (including Cabs)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,912.00 and 7,368.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22VFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1R4269-1 | 2 | ZZ | 5 | 2R341 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |