דגם או מק"ט: 7157893
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3120-01-526-6749 | Sleeve Bushing |
NSN 4810-01-526-7552 | Solenoid Valve |
NSN 6685-01-526-7636 | Flow Control Thermostat |
NSN 4720-01-527-0362 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2610-01-559-4813 | Vehicular Pneumatic Tire |
NSN 2640-01-559-4823 | Pneumatic Tire Valve |
NSN 2530-01-559-4828 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 3040-01-578-9567 | Body Hub |
NSN 6240-01-579-7782 | Lamp Assembly |
NSN 6220-01-579-8232 | Light Housing |
NSN 2540-01-579-8941 | Vehicular Door Handle |
NSN 2540-01-579-9050 | Vehicular Door Latch |
NSN 2935-01-579-9605 | Wearing Ring |
NSN 4730-01-579-9607 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4730-01-579-9609 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 5330-01-579-9614 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 5330-01-579-9615 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 4720-01-579-9619 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2540-01-580-1797 | Vehicular Seat Back Cushion |
NSN 2990-01-580-1802 | Exhaust Pipe |
NSN 2540-01-580-1805 | Reaction Cylinder Assembly |
NSN 2510-01-580-1809 | Vehicular Window |
NSN 2540-01-580-1811 | Vehicular Seat Cushion |
NSN 2510-01-580-2352 | Vehicular Window |
NSN 5330-01-580-2355 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 4730-01-580-2374 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4130-01-580-2375 | Air Conditioning Filter Element |
NSN 2540-01-580-2680 | Seat Belt Parts Kit |
NSN 2590-01-580-2693 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2530-01-580-2730 | Wear Block |
NSN 3040-01-580-4028 | Straight Axle |
NSN 2540-01-581-0649 | Reaction Cylinder Assembly |
NSN 6150-01-581-2102 | Branched Wiring Harness |
NSN 6150-01-581-2121 | Conductor Bus |
NSN 6240-01-581-2123 | Incandescent Lamp |
מנגנון טעון קפיץ ו/או מלא גז שנועד להפעיל כוח נגדי אשר ישמש לספיגה, הרטבה ו/או נטרול כוח מופעל. לא כולל בולם זעזועים, פעולה ישירה; ובולם זעזועים, פעולת מנוף.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Parts and Accessories, For Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705, Nesoi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
12/16 | 08/19 |
---|---|
66.00 | 72.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
154.75 and 216.65 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7157893 | 2 | ZZ | 6 | 1QK63 |
6682586 | 9 | ZZ | 3 | 1QK63 |
7157893 | 2 | ZZ | 6 | 1QK63 |
6682586 | 9 | ZZ | 3 | 1QK63 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |