דגם או מק"ט: GTEET00031
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6625-01-593-2209 | Test Program Set |
NSN 6150-01-593-2360 | Branched Wiring Harness |
NSN 6150-01-593-2367 | Wiring Harness |
NSN 6150-01-593-2679 | Wiring Harness |
NSN 2510-01-593-5962 | Leaf Spring Assembly |
NSN 2530-01-593-6005 | Brake Pneumatic Valve |
NSN 5360-01-593-6038 | Torsion Spiral Spring |
NSN 5340-01-593-6066 | Elastic Strap |
NSN 5315-01-593-6184 | Lock Pin |
NSN 2530-01-593-6206 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-593-6217 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2640-01-593-6346 | Pneumatic Tire Valve |
NSN 2530-01-593-6373 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2540-01-593-6445 | Accessories Stowage Box Cover |
NSN 2540-01-593-6451 | Accessories Stowage Box Cover |
NSN 5340-01-593-7135 | Mounting Plate |
NSN 5360-01-593-7181 | Torsion Spiral Spring |
NSN 5360-01-593-7211 | Torsion Spiral Spring |
NSN 5360-01-593-7232 | Torsion Spiral Spring |
NSN 2590-01-593-7283 | Semitrailer Retractable Supp Leg |
NSN 3950-01-593-7339 | Winch Support |
NSN 2510-01-593-7367 | Vehicle Spring Hanger |
NSN 2540-01-593-7376 | Ring Drawbar Coupler |
NSN 2590-01-593-7470 | Spare Tire Retainer |
NSN 2590-01-593-7501 | Semitrailer Retractable Supp Leg |
NSN 2540-01-593-7614 | Wheel-track Chock |
NSN 2530-01-593-7731 | Wheel Hub Cap |
NSN 2530-01-593-7766 | Nondriving Vehicular Axle |
NSN 5340-01-593-8082 | Retaining Clip |
NSN 4730-01-593-8941 | Pipe Reducer |
NSN 5365-01-594-2047 | Dee Ring |
NSN 5340-01-594-2049 | Retaining Strap |
NSN 2530-01-594-2112 | Vehicular Anti-lock Brake Sensor |
NSN 5320-01-594-2128 | Solid Rivet |
NSN 2540-01-594-2214 | Vehicular Splash Guard |
פריט קשיח, בעל צורות וחתכים שונים, שתוכנן במיוחד כדי לשמש כציר שעליו מסתובב גלגל (או רכזת). הוא מיועד להרכבה או הידוק לאיבר מבני ברכב או לקצה סרן, באמצעות קצה מושחל, עול מסתובב, אוגן בורג וכדומה. לא כולל סרן (כפי שהשתנה); פיר, כתף ופיר, ישר.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Road Wheels and Parts and Accessories For Vehicles, Nesoi, Of Headings 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1.60 and 2.24 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GTEET00031 | 2 | ZZ | 5 | 30DZ6 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |