דגם או מק"ט: N-37112-H
אודות מוצר זה
נפח מאגר: 10.0 מ"ק במינימום עקירה הידראולית:3.5 מ"ק בדקה. יחס המרה: 12 ל -1. תקן / מפרטים: ASME Y14.100-2000 ו- ASME Y14.5M-1994.טמפרטורת הפעלה: מינוס 40.0F עד 120.0F
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5360-01-492-2170 | Compression Helical Spring |
NSN 5340-01-568-1113 | Mounting Plate |
NSN 2530-01-568-2165 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 2520-01-569-5872 | Driving Automotive Axle Assembly |
NSN 5325-01-570-4922 | Snap Fastener Stud |
NSN 4730-01-573-3198 | Pipe Coupling |
NSN 2590-01-573-3700 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2530-01-573-7735 | Master Hydraulic Brake Cylinder |
NSN 2510-01-574-1713 | Retainer Rod |
NSN 4820-01-574-1730 | Needle Valve Cartridge |
NSN 4030-01-575-1396 | Swivel And Link Assembly |
NSN 3040-01-575-3724 | Counterbalance Weight |
NSN 3040-01-575-3727 | Counterbalance Weight |
NSN 2510-01-575-4448 | Lever Action Shock Absorber |
NSN 3040-01-575-5306 | Shaft Collar |
NSN 3010-01-575-5314 | Set-screw Shaft Couplings |
NSN 5306-01-575-5886 | Threaded End Rod |
NSN 5305-01-575-8490 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5930-01-575-8888 | Thermostatic Switch |
NSN 5306-01-575-9003 | Machine Bolt |
NSN 5310-01-575-9076 | Hexagon Plain Nut |
NSN 3010-01-576-8544 | Gear Assembly Carrier |
NSN 3040-01-578-0138 | Spur Gearshaft |
NSN 2910-01-578-7417 | Fuel Tank Parts Kit |
NSN 5940-01-579-0162 | Lug Terminal |
NSN 3815-01-581-2342 | Swivel Barrel |
NSN 2510-01-583-2054 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 5340-01-584-5073 | Mounting Plate |
NSN 3020-01-585-3395 | Spur Gear |
NSN 3950-01-585-3833 | Hoist Drum |
NSN 5340-01-590-0054 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 5935-01-590-2962 | Electrical Plug Connector |
NSN 9540-01-591-1312 | Structural Channel |
NSN 9540-01-591-1316 | Structural Channel |
NSN 5340-01-591-6986 | Door Handle |
צילינדר, בדרך כלל שילוב מאגר אינטגרלי, שנועד להכיל את החלקים המרכיבים הדרושים של מכלול צילינדר, בלם הידראולי, מאסטר.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
08/17 | 06/17 | 01/18 | 07/18 | 01/19 | 10/18 | 07/19 | 05/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17.00 | 20.00 | 20.00 | 20.00 | 20.00 | 34.00 | 34.00 | 34.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,117.35 and 2,964.29 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
N-37112-H | 2 | ZZ | 1 | 06721 |
12505649-001 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
N-37112-H | 2 | ZZ | 1 | 06721 |
12505649-001 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
N-37112-H | 2 | ZZ | 1 | 06721 |
12505649-001 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |