דגם או מק"ט: 5224 264
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2530-01-255-5208 | Brake Automatic Adjuster Lever |
NSN 2530-01-255-5209 | Brake Automatic Adjuster Lever |
NSN 4730-01-432-3850 | Pipe Plug |
NSN 2530-01-432-4647 | Piston Connecting Rod |
NSN 4730-01-432-4649 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 2530-01-432-5911 | Hydraulic Brake Piston |
NSN 2815-01-432-5912 | Oil Pan |
NSN 4710-01-432-5913 | Metal Tube Assembly |
NSN 2930-01-432-5918 | Engine Cooling System Pump |
NSN 4710-01-432-5920 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-432-5922 | Metal Tube Assembly |
NSN 3020-01-432-6848 | Groove Pulley |
NSN 3040-01-432-6849 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2815-01-432-7094 | Rocker Arm Support |
NSN 3020-01-432-8115 | Groove Pulley |
NSN 3020-01-432-8116 | Groove Pulley |
NSN 2815-01-432-8118 | Engine Poppe Rocker Arm Assembly |
NSN 3040-01-432-8119 | Linear Actuating Cylinder Head |
NSN 2815-01-432-8121 | Engine Poppe Rocker Arm Assembly |
NSN 2990-01-432-8122 | Flywheel Housing Adapter |
NSN 2815-01-432-8123 | Engine Poppe Rocker Arm Assembly |
NSN 2815-01-432-8124 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 6150-01-432-8504 | Wiring Harness |
NSN 2815-01-432-9890 | Diesel Engine Block |
NSN 2910-01-433-3013 | Fuel Pump Cover |
NSN 2940-01-433-3015 | Intake Air Cleaner |
NSN 3020-01-433-4424 | Groove Pulley |
NSN 5920-01-433-4597 | Cartridge Fuse |
NSN 6150-01-433-5537 | Branched Wiring Harness |
NSN 4730-01-433-6971 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-433-6977 | Pipe To Hose Elbow |
NSN 4730-01-433-6978 | Tube To Hose Elbow |
NSN 6680-01-433-6983 | Liquid Level Gage Rod |
NSN 2590-01-433-7093 | Battery Stud |
NSN 4720-01-433-7094 | Nonmetallic Hose |
מוט מתכתי מחורץ בכל קצה הממוקם קרוב לצילינדר הגלגלים, הפועל בשילוב עם מנוף לדחיקת הנעליים זו מזו.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Brakes and Parts Thereof For Railway Or Tramway Vehicles (excludes Vehicles Of Heading 8605 Or 8606), Nesoi
Railway Transportation Equipment
Parts Of Railway Or Tramway Locomotives Or Rolling Stock Railway Vehicles; Parts Of Railway Or Tramway Coaches, Vans, Trucks, Service Vehicles, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
55.05 and 77.07 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5224 264 | 2 | ZZ | 6 | 12204 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |