דגם או מק"ט: 12460467
היגוי כלי רכב זרוע סרק NSN 2530-01-420-3839. Arm idler
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2530-01-420-3837 | Steering Drag Link |
NSN 2530-01-420-3839 | Vehicular Steering Idler Arm |
NSN 2530-01-420-7892 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2530-01-420-7893 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2920-01-420-7894 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 2530-01-420-7895 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 3020-01-420-7896 | Flat Pulley |
NSN 2530-01-420-7904 | Disc Brake Rotor |
NSN 2520-01-421-4588 | Automotive Axle Shaft |
NSN 2520-01-421-4589 | Automotive Axle Shaft |
NSN 2510-01-422-2818 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 2990-01-422-2826 | Exhaust Pipe |
NSN 2520-01-422-8317 | Transmission Modulator |
NSN 2520-01-424-0425 | Propeller Shaft With Universal J |
NSN 2640-01-431-5122 | Valve Core |
NSN 3040-01-431-9076 | Counterbalance Weight |
NSN 4710-01-432-9470 | Metallic Bent Tube |
NSN 2990-01-433-2546 | Exhaust Heat Shield |
NSN 2930-01-433-2547 | Radiator Fan Shroud |
NSN 2930-01-433-2550 | Engine Lubricating Oil Cooler |
NSN 2990-01-433-4422 | Exhaust Pipe |
NSN 2540-01-433-7907 | Vehicular Splash Guard |
NSN 2530-01-433-8702 | Steering Arm Cover |
NSN 4710-01-434-3037 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3151 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3157 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3159 | Metal Tube Assembly |
NSN 2540-01-434-6109 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-434-7238 | Metal Grille |
NSN 2510-01-435-0635 | Airlift Crossbrace |
NSN 2510-01-435-0646 | Airlift Crossbrace |
NSN 4730-01-436-5501 | Air Line Manifold |
NSN 4730-01-436-5502 | Hydraulic System Access Manifold |
NSN 2815-01-436-8370 | Fuel Pump Control Shaft Assembly |
NSN 4820-01-436-9135 | Safety Relief Valve |
מכשיר שנועד לתמוך בצד המדרכה של הקישור ולשמור על תנועת הקישור המרכזי במישור אופקי. הפריט מחובר למסגרת ומחובר לקצה אחד של הקישור המרכזי. עשויים להיות סוגריים אינטגרליים. לא כולל זרוע, הגה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.
Parts and Accessories, For Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705, Nesoi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
12/16 | 06/17 | 12/17 | 05/18 | 09/18 | 01/19 | 09/19 | 12/19 | 03/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
127.00 | 27.00 | 279.00 | 282.00 | 263.00 | 51.00 | 322.00 | 305.00 | 209.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
284.25 and 397.95 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12460467 | 2 | ZZ | A | 19207 |
EC6004839B1 | 2 | ZZ | 6 | 34623 |
633012 | 2 | ZZ | 6 | 3L0B3 |
39803B1 | 2 | ZZ | 6 | 4WJN6 |
2530PL0644928 | 9 | WP | 9 | 9009H |
39301 | 9 | ZZ | A | 1HH22 |
6004839 | 9 | ZZ | A | 34623 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |