דגם או מק"ט: 3030
אודות מוצר זה
מערכת נשק חיונית; הפריט כולל מוט דחיפה 9.500 אינץ 'עם אורך חוט 7.500 אינץ '; צד חירום אטום לבטיחות
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4710-01-381-4468 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-381-4475 | Metallic Tube |
NSN 4730-01-382-6548 | Pipe Plug |
NSN 2530-01-382-6559 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-382-8708 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 4710-01-383-2337 | Metallic Tube |
NSN 4320-01-384-1543 | Pump Protective Cover |
NSN 4610-01-384-1560 | Liquid Head Diaphragm |
NSN 2530-01-384-6313 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 2530-01-384-7343 | Air Brake Chamber |
NSN 4320-01-390-0309 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 4730-01-391-3827 | Hose Barbed Fitting |
NSN 4730-01-400-0543 | Pipe Plug |
NSN 4730-01-408-3194 | Pipe Elbow |
NSN 4730-01-411-7530 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 9320-01-426-5541 | Solid Rubber Sheet |
NSN 5120-01-428-6434 | Mechanical Puller |
NSN 4730-01-432-2552 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 4730-01-432-4746 | Quick Disconnect Reducer |
NSN 4730-01-432-4747 | Quick Disconnect Reducer |
NSN 4730-01-432-5958 | Pipe Plug |
NSN 4730-01-432-5962 | Pipe Plug |
NSN 4820-01-433-7087 | Valve Seat |
NSN 4820-01-435-4613 | Check Valve |
NSN 4820-01-435-4614 | Valve Disk |
מכשיר מכני המשתמש בסרעפת כלים גמישה כדי להמיר לחץ אוויר לכוח פיזי כדי להפעיל את נעלי הבלמים של רכב. ראו גם מפעיל, בטיחות; מפעיל, בלם קפיץ; ו rotochamber.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
03/17 | 04/17 | 05/17 | 06/17 | 07/17 | 08/17 | 09/17 | 10/17 | 11/17 | 12/17 | 01/18 | 02/18 | 03/18 | 04/18 | 05/18 | 06/18 | 07/18 | 08/18 | 09/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 07/18 | 08/18 | 09/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 02/19 | 03/19 | 04/19 | 05/19 | 06/19 | 07/19 | 08/19 | 09/19 | 10/19 | 11/19 | 12/19 | 01/20 | 02/20 | 03/20 | 04/20 | 05/20 | 06/20 | 07/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 2.00 | 6.00 | 2.00 | 3.00 | 3.00 | 7.00 | 2.00 | 4.00 | 6.00 | 2.00 | 5.00 | 4.00 | 7.00 | 6.00 | 2.00 | 3.00 | 3.00 | 7.00 | 2.00 | 4.00 | 6.00 | 2.00 | 5.00 | 4.00 | 3.00 | 3.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
365.65 and 511.91 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
3030 | 2 | ZZ | 6 | 22638 |
3030 | 9 | ZZ | E | 50153 |
3030 GC | 9 | ZZ | E | 50153 |
3030 | 9 | ZZ | 6 | 89508 |
3030017 | 9 | ZZ | E | 06721 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |