דגם או מק"ט: 304262-002-0180.0
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-00-734-6779 | Hexagon Slotted Plain Nut |
NSN 3820-01-342-6259 | Paving Breaker Pick |
NSN 3820-01-342-6260 | Rock Drill Bit |
NSN 3820-01-342-6261 | Rock Drill Bit |
NSN 3820-01-342-6262 | Rock Drill Bit |
NSN 4720-01-342-6769 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6772 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6773 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6774 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6775 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6776 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6777 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6778 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6779 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-8652 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-343-0493 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4820-01-343-0688 | Gate Valve |
NSN 4820-01-343-0689 | Gate Valve |
NSN 2520-01-344-0800 | Vehicular Universal Joint |
NSN 3040-01-344-2571 | Friction Lining |
NSN 6680-01-344-3771 | Liquid Sight Indicator |
NSN 3040-01-344-3972 | Straight Shaft |
NSN 4820-01-344-8996 | Safety Relief Valve |
NSN 6250-01-345-4213 | Lampholder |
NSN 4720-01-346-4686 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4710-01-346-4767 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-346-6605 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-346-6606 | Metal Tube Assembly |
NSN 4730-01-346-7908 | Hose Clamp |
NSN 2540-01-346-9978 | Vehicular Safety Belt |
NSN 4720-01-347-7388 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4310-01-347-7425 | Compre Piston Assembly Parts Kit |
NSN 2520-01-347-7491 | Vehicular Hydraulic Transmission |
NSN 4310-01-347-7518 | Special Shaped Pump Diaphragm |
NSN 4710-01-347-7523 | Metal Tube Assembly |
פריט המיועד לבלם, מצמד, החלפת הילוכים או פונקציה אחרת באופנועים, מכוניות, משאיות, ציוד בנייה כבד או רכבי נופש. הפריט מורכב משני חוטים או יותר של חוט או חבל תיל, מונחים או מעוותים יחד בתוך צינור גמיש. הוא יכול להיות מבודד עם עטיפה חיצונית כדי להתנגד לקורוזיה, להיות מצויד בתפס(ים), קווי עזר של כבלים, פינים, קפיצים וכדומה ומצויד באביזרי קצה שעשויים להיות מושחלים, לולאה, כפתור או עין. לא כולל מכלול שליטה, דחיפה-משיכה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
398.35 and 557.69 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
304262-002-0180.0 | 2 | ZZ | 5 | 62809 |
D301872-002-180 | 9 | AX | 6 | 41625 |
304262-002-0180.0 | 9 | ZZ | 6 | 41625 |
6001-050-0457 | 2 | ZZ | 5 | 62809 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |