דגם או מק"ט: 4012700
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-00-734-6779 | Hexagon Slotted Plain Nut |
NSN 3820-01-342-6259 | Paving Breaker Pick |
NSN 3820-01-342-6260 | Rock Drill Bit |
NSN 3820-01-342-6261 | Rock Drill Bit |
NSN 3820-01-342-6262 | Rock Drill Bit |
NSN 4720-01-342-6769 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6772 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6773 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6774 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6775 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6776 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6777 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6778 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-6779 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-342-8652 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-343-0493 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4820-01-343-0688 | Gate Valve |
NSN 4820-01-343-0689 | Gate Valve |
NSN 2520-01-344-0800 | Vehicular Universal Joint |
NSN 3040-01-344-2571 | Friction Lining |
NSN 6680-01-344-3771 | Liquid Sight Indicator |
NSN 3040-01-344-3972 | Straight Shaft |
NSN 4820-01-344-8996 | Safety Relief Valve |
NSN 6250-01-345-4213 | Lampholder |
NSN 4720-01-346-4686 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4710-01-346-4767 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-346-6605 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-346-6606 | Metal Tube Assembly |
NSN 4730-01-346-7908 | Hose Clamp |
NSN 2540-01-346-9978 | Vehicular Safety Belt |
NSN 4720-01-347-7388 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4310-01-347-7425 | Compre Piston Assembly Parts Kit |
NSN 2520-01-347-7491 | Vehicular Hydraulic Transmission |
NSN 4310-01-347-7518 | Special Shaped Pump Diaphragm |
NSN 4710-01-347-7523 | Metal Tube Assembly |
התקן המשמש ברכיבי העברת כוח לכלי רכב כדי להגדיל את המומנט ו / או לשנות את היחסים בין הכונן לבין פיר ההנעה או פירים על ידי תווך הנוזל בלחץ בתוך היחידה. הוא עשוי לכלול אמצעי ידני להיפוך סיבוב ושינוי טווחי מהירות. לא כולל תמסורת, כונן צולב; ותמסורת עם דיפרנציאלים מבוקרים.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
7,020.66 and 8,775.83 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
4012700 | 2 | AX | 6 | 96105 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |