דגם או מק"ט: SW25189
אודות מוצר זה
DIA O/A: 7.220 אינץ'; רוחב מזלג: 0.560 אינץ '; תצורת MTG: מרווח שווה על 4.750 אינץ '. מעגל דיא בורג; סוג קו:טווח עבודה רגיל; גודל מתקן MTG: 0.625 אינץ '; שיטת MTG:חתיכה; מיקום כניסה: לא במרכז; זווית מתחתית קו מרכז אנכי ב- DEGS:135.0; סגנון CLEVIS מייעד:NO.1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2530-01-155-5880 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2590-01-280-4712 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 5340-01-281-8354 | General Purpose Access Door |
NSN 2530-01-288-4049 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2530-01-288-4050 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2530-01-288-4051 | Brake Slack Adjuster |
NSN 2530-01-288-4052 | Air Brake Chamber |
NSN 4720-01-288-9664 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2510-01-288-9758 | Vehicular Air Spring |
NSN 2530-01-288-9797 | Pressure Tank |
NSN 2530-01-288-9854 | Steering Gear Arm |
NSN 2530-01-289-3782 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-289-3783 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-289-3959 | Steering Tie Rod |
NSN 4720-01-289-8291 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5342-01-289-8326 | Brake Camshaft Bracket |
NSN 2530-01-289-8389 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2530-01-289-9730 | Nondriving Vehicular Axle |
NSN 2530-01-289-9731 | Steering Gear Arm |
NSN 5980-01-296-2790 | Light Emitting Diode |
NSN 2530-01-301-3033 | Air Brake Chamber |
NSN 2540-01-324-9404 | Wheel-track Chock |
NSN 2530-01-341-5031 | Towbar Knuckle |
NSN 2590-01-352-6817 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2530-01-354-0585 | Steering Tie Rod End |
NSN 2530-01-354-0586 | Steering Tie Rod |
NSN 2530-01-354-3045 | Camshaft Bracket Assembly |
NSN 4720-01-355-0491 | Nonmetallic Hose |
NSN 2540-01-438-6034 | Vehicular Splash Guard |
NSN 2530-01-506-7324 | Pneumatic Tire Wheel |
מכשיר מכני המשתמש בסרעפת כלים גמישה כדי להמיר לחץ אוויר לכוח פיזי כדי להפעיל את נעלי הבלמים של רכב. ראו גם מפעיל, בטיחות; מפעיל, בלם קפיץ; ו rotochamber.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
סתום או אטם את כל הפתחים ושמור באמצעות שיטה 20.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Trailers; Vehicles, Nesoi, Not Mechanically Propelled Parts, Nesoi, Of Trailers and Semi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Trailers, For Housing Or Camping, Transport Of Goods, Trailers, N.e.s. and Vehicles Not Mechanically Propelled, N.e.s. Parts Of Trailers and Semi
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
198.30 and 277.62 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
SW25189 | 2 | ZZ | A | 98255 |
N-36224-D | 9 | AX | E | 06721 |
3A12224 | 2 | AX | E | 2Y614 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |