דגם או מק"ט: D22AX503-209
אודות מוצר זה
EC/O 96 ריבטים; 10 אומי EA, ברגים, טבעות הצמדה, מכונות כביסה לנעול; 12 פיני עוגן EA; 8 בטנות בלם; 4 אומי ציר EA, בתי שיח, אביזרי שומן, O-רינגים, טבעות נעילה, גלילי בלם, אטמי עכביש, סיכות קפיץ להחזרת נעליים, מכונות כביסה פיר פקה; 2 מכונות כביסה עם מפתח EA, תותבי פקה, תמיכת פקה BUSHING AY, תותבים סינתטיים, קפיצים נסוגים. אטמי שמן, אטמי מסיט אוויר, מושבי סרן, מכונות כביסה פקה ספייסר; 1 בלם פקה EA SERVICE AY, RHD ו- LHD; לקבלת נתונים נוספים, עיין בשרטוט
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-026-4179 | Cargo Leg |
NSN 2330-01-224-9245 | Low Bed Trailer |
NSN 2530-01-243-6372 | Dual Tire Rims Aligning Ring |
NSN 2530-01-258-7383 | Nondrivi Vehicular Axle Assembly |
NSN 2530-01-260-0224 | Nondrivi Vehicular Axle Assembly |
NSN 2530-01-260-0226 | Brake Shoe |
NSN 2530-01-265-3679 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 5940-01-269-3912 | Sectiona Terminal Junction Block |
NSN 4730-01-274-1865 | Threaded Tube Fitting Plug |
NSN 4720-01-303-7840 | Nonmetallic Hose |
NSN 2530-01-317-3931 | Wheel Hub Cap |
NSN 2530-01-396-5031 | Air Pressure Relay Valve |
NSN 4720-01-396-5032 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-396-5518 | Air Pressure Relay Valve |
NSN 2530-01-397-7031 | Brake Adjuster Parts Kit |
NSN 4730-01-400-3146 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 2590-01-406-0347 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2530-01-444-6726 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2530-01-444-6727 | Bra Camshaft Roller |
NSN 5360-01-595-6849 | Extension Garter Spring |
NSN 5340-01-597-2483 | Rod End Clevis |
NSN 5510-01-602-8708 | Hardwood Lumber |
NSN 2530-01-607-2578 | Dual Wheel Mounting Cap Nut |
NSN 2610-01-610-0236 | Vehicular Pneumatic Tire |
NSN 2530-01-611-5366 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 2640-01-611-6858 | Pneumatic Tire Valve Stem Washer |
NSN 2530-01-613-8262 | Vehicular Equip Installation Kit |
פריט המורכב משני סרנים, כלי רכב, שאינו מניע המחוברים זה לזה באמצעות זרועות נדנדה, מוטות מומנט, קורות הליכה, קפיצי מתלה וכדומה. ראו גם סט גלגלים, רכבת.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
אין דרישה.
Driving Axles and Parts For Vehicles, Nesoi Of Headings 8701 To 8705 Non
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Drive Axles With Differential, Whether Or Not Provided With Other Transmission Components, For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,006.24 and 6,009.36 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1526--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1526--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1526--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1526--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21PWX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21PWX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21PWX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21PWX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
D22AX503-209 | 2 | AZ | 2 | 66788 |
SA870-487 | 2 | ZZ | 5 | 66788 |
SA870-487 | 2 | ZZ | 5 | 0WGN0 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |