דגם או מק"ט: C52-11218-25151
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2920-01-159-0869 | Distributor Rotor |
NSN 2520-01-167-7184 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 2520-01-167-7977 | Vehicular Torque Converter |
NSN 4320-01-167-9215 | Pump Fluid Connector |
NSN 4320-01-167-9216 | Pump Fluid Connector |
NSN 3040-01-167-9258 | Shaft Retaining Plate |
NSN 2520-01-168-2043 | Kit Drive Parts |
NSN 2520-01-168-2135 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 5340-01-168-3510 | Access Cover |
NSN 2530-01-168-3648 | Power Steering Piston |
NSN 2520-01-168-3655 | Parts Kit Clutch |
NSN 2530-01-169-4941 | Cylinder Assembly Boot |
NSN 2920-01-169-7378 | Neutral Start Safety Switch |
NSN 3040-01-169-7710 | Manual Control Lever |
NSN 3040-01-169-9696 | Shouldered Shaft |
NSN 2530-01-170-0839 | Remote Control Lever |
NSN 2520-01-170-2523 | Transmiss Charging Pump Assembly |
NSN 2530-01-170-2579 | Remote Control Lever |
NSN 2530-01-170-2580 | Remote Control Lever |
NSN 2530-01-170-3966 | Ball Nut Assembly |
NSN 3020-01-170-4749 | Gear Cluster |
NSN 2530-01-170-7114 | Flange And Bearing Assembly |
NSN 2530-01-170-9795 | Brake Shoe |
NSN 2530-01-170-9823 | Brake Slack Adjuster |
NSN 2530-01-170-9824 | Brake Slack Adjuster |
NSN 6130-01-171-9784 | Metallic Rectifier Assembly |
NSN 6620-01-172-5497 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 3040-01-172-8286 | Control Cam |
NSN 2910-01-172-8320 | Gasoline Engine Governor |
NSN 4320-01-173-4644 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 6620-01-173-8804 | Engine Temperature Transmitter |
NSN 5930-01-174-1175 | Push-pull Switch |
NSN 2920-01-174-9514 | Ignition Distributor Cam |
NSN 2920-01-174-9517 | Ignition Contact Breaker Plate |
NSN 3010-01-174-9556 | Shaft Coupling Half |
פריט קשיח בדרך כלל בצורת זרוע בצורות שונות ובחתכי רוחב שונים, המכיל שני חורים או יותר במרווחים כה גדולים עד שאחד מהם משמש כציר עם או בלי רכזות וחייב להיות בעל אמצעי מוגדר לאבטחה לפיר (כגון חור מושחל לבורג סט, מפתח(ים), ספלינים, סרציות או מכשיר הידוק כלשהו). החורים האחרים מתחברים(ים) לחוליה המקשרת, קשיחים; הרכבת חבל תיל, רגל אחת; או קליביס, קצה מוט; כדי לספק העברת תנועה לחלקים אחרים של המנגנון. ראו גם בל קראנק. עבור פריטים המופעלים באופן ידני, ראה מנוף, בקרה ידנית.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
99.75 and 139.65 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
C52-11218-25151 | 2 | AX | E | 61888 |
24453-70202 | 9 | AX | A | 61888 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |