דגם או מק"ט: 12469449
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 03/28/2021 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 5340-01-476-2840 | Mounting Bracket |
| NSN 7690-01-476-2842 | Decal |
| NSN 5340-01-476-2845 | Mounting Bracket |
| NSN 7690-01-476-2855 | Decal |
| NSN 7690-01-476-2859 | Decal |
| NSN 5340-01-476-2972 | Mounting Bracket |
| NSN 5340-01-476-4374 | Double Angle Bracket |
| NSN 5330-01-478-5993 | Gasket |
| NSN 5330-01-478-5994 | Preformed Packing |
| NSN 5330-01-478-5995 | Preformed Packing |
| NSN 5340-01-479-2514 | Access Cover |
| NSN 5340-01-479-2517 | Retaining Clip |
| NSN 2520-01-481-7690 | Cv Plate |
| NSN 9905-01-486-0051 | Instruction Plate |
| NSN 3950-01-493-5842 | Tensioner Assembly |
| NSN 2530-01-493-5859 | Wheel And Runflat |
| NSN 2520-01-493-6003 | Transmission |
| NSN 2930-01-493-6007 | Engine Cooling System Pump |
| NSN 2530-01-495-0354 | Brake Caliper Tool |
| NSN 5365-01-496-6467 | Latch Center Spacer |
| NSN 2510-01-496-6468 | Vehicular Body Panel |
| NSN 5340-01-496-6473 | Guide Rod |
| NSN 2540-01-496-6474 | Center Control With Overide |
| NSN 2510-01-496-6477 | Vehicular Door Hinge |
| NSN 2540-01-496-6479 | Vehicular Door Handle |
| NSN 2510-01-496-6482 | Vehicular Door |
| NSN 2540-01-496-6483 | Vehicular Door Handle |
| NSN 5970-01-496-6500 | Insert Installation |
| NSN 2540-01-496-6502 | Accessories Stowage Box Cover |
| NSN 5930-01-497-7522 | Pressure Switch |
| NSN 2510-01-525-2639 | Full Armor 2 Door Mak Kit |
| NSN 2510-01-525-2652 | Perimeter With Under Car Mak Kit |
| NSN 2510-01-525-2691 | Mak Perimeter 2 Door Kit |
| NSN 2510-01-525-2742 | Perimeter With Roof Armo Mak Kit |
| NSN 2510-01-525-2749 | Perimeter Armor 4 Door Mak Kit |
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
חיל הנחתים של ארצות הברית
חיל הנחתים של ארצות הברית
מחלקת חיל האוויר
מחלקת חיל האוויר
ליטא
ליטא
ישראל
ישראל
קנדה
קנדה
יוון
יוון אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מרכז איזון.
מאובטח (כולל גישה מבוקרת או מוגבלת).
סתום או אטם את כל הפתחים ושמור באמצעות שיטה 20.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
| 07/16 | 10/16 | 02/17 | 05/17 | 08/17 | 05/17 | 07/17 | 08/17 | 09/17 | 10/17 | 12/17 | 01/18 | 02/18 | 03/18 | 05/18 | 06/18 | 07/18 | 08/18 | 09/18 | 10/18 | 11/18 | 12/18 | 01/19 | 10/18 | 12/18 | 01/19 | 02/19 | 04/19 | 05/19 | 06/19 | 07/19 | 09/19 | 10/19 | 11/19 | 01/20 | 02/20 | 03/20 | 04/20 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 9.00 | 10.00 | 5.00 | 17.00 | 4.00 | 10.00 | 5.00 | 5.00 | 5.00 | 6.00 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | 5.00 | 5.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 4.00 | 5.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 | 5.00 | 4.00 | 4.00 | 4.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
7,378.58 and 9,223.23 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 15B2--1 |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 15B2--1 |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 15B2--1 |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | H |
| MGMT CTL: | 15B2--1 |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9B----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9B----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | P |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | D |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | P |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 12469449 | 2 | ZZ | A | 19207 |
| 12469449 | 2 | ZZ | 3 | 34623 |
| 19177986 | 2 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 24233388 | 9 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 12469449-9 | 2 | ZZ | 3 | 34623 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||