דגם או מק"ט: 2004A619
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-01-525-0347 | Retaining Clip |
NSN 2510-01-530-5639 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-538-9595 | Vehicular Window |
NSN 2540-01-538-9737 | Vehicular Door Latch |
NSN 2540-01-538-9743 | Vehicular Door Handle |
NSN 5305-01-538-9852 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-0643 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-0670 | Machine Screw |
NSN 5315-01-539-0714 | Spring Pin |
NSN 2540-01-539-1126 | Vehicular Door Latch |
NSN 5305-01-539-3509 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-5096 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5310-01-539-5111 | Flat Washer |
NSN 5305-01-539-5191 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-5194 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-5197 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-5199 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-539-5206 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5360-01-539-5227 | Compression Helical Spring |
NSN 5307-01-539-5271 | Stud Welding Ferrule |
NSN 5307-01-539-5275 | Welding Stud |
NSN 5305-01-539-5324 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5970-01-539-5383 | Electrical Insulation Sleeving |
NSN 5305-01-539-5409 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 3030-01-539-5421 | V Belt |
NSN 3020-01-539-5433 | Spur Gear |
NSN 5306-01-539-5903 | Machine Bolt |
NSN 3040-01-539-5906 | Straight Shaft |
NSN 9330-01-539-7298 | Plastic Strip |
NSN 4730-01-539-8072 | Tube Coupling |
NSN 5325-01-539-8081 | Metallic Grommet |
NSN 4720-01-539-8087 | Nonmetallic Hose |
NSN 4730-01-539-8104 | Hose Clamp |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוקלים או שטוחים, עם מסגרות, של חומרים שקופים. מיועד להרכבה בגוף רכב, דלת וכדומה, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי הצוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה. כולל גם חלונות מעוגלים ללא מסגרות המהוות חלק מגוף כלי רכב. לא כולל זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; יריעת זכוכית.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שביר, חץ למעלה וזכוכית.
הגנה פיזית.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה b, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס בינוני.
אין דרישה.
Toughened (tempered) Safety Glass, Of Size and Shape Suitable For Incorporation In Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Civilian Aircraft Parts
Safety Glass, Toughened (tempered)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,429.20 and 6,643.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2004A619 | 2 | ZZ | 1 | 33SR4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |