דגם או מק"ט: LCU1466FLT1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2090-00-137-1682 | Operating Equipment Set |
NSN 4020-00-184-9797 | Fibrous Rope |
NSN 6680-00-216-8977 | Sliding Bar |
NSN 2030-00-216-9406 | Cock |
NSN 5342-00-216-9424 | Controller Latch |
NSN 5360-00-216-9425 | Latch Spring |
NSN 6105-00-323-8859 | Motor |
NSN 5360-00-344-0763 | Spring |
NSN 2010-00-363-8330 | Coupling |
NSN 2010-00-391-7374 | Forward Sleeve |
NSN 2010-00-499-3583 | Planet Assembly |
NSN 2040-00-781-4260 | Block Assembly |
NSN 2040-00-781-4263 | Elbow Assembly |
NSN 2040-00-781-4271 | Spring Link Assembly |
NSN 5995-00-889-5347 | Cable Assembly |
NSN 2010-00-932-7338 | Shaft |
NSN 2010-00-932-7343 | Oil Baffle |
NSN 2010-00-934-7880 | Shaft Assembly |
NSN 2010-00-934-7882 | Gear Assembly |
NSN 5365-00-934-7884 | Bushing |
NSN 2010-00-934-7885 | Gear Assembly |
NSN 3020-00-938-5662 | Reduction Gear |
NSN 2040-01-030-5816 | Sea Strainer Screen |
NSN 4720-01-038-3735 | Extension Hose |
NSN 6665-01-038-3741 | Gas Oxygen Alarm |
NSN 6665-01-038-3763 | Flame Safety Lamp |
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
215,937.40 and 277,633.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
LCU1466FLT1 | 9 | CT | 6 | 19099 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |