מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
ZA236-1002P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
10132-103 | 2 | XX | X | 37695 |
10132GP103 | 2 | XX | X | 37695 |
236-1002P3 | 2 | XX | X | 94144 |
236-1086P3 | 2 | XX | X | 94144 |
G221439-8 | 2 | KE | 2 | 57472 |
236-1002P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
236-1086P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
ZA236-1002P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
236-1002P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
236-1086P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
G221439-8 | 9 | 9Z | 6 | 64959 |
G221439-8 | 9 | KE | 2 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |