מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
X658-1LINK | 2 | PA | 2 | 09136 |
1803A0L | 2 | XX | X | 13800 |
X5680FFSET | 2 | AX | 6 | 11406 |
JS3011STR | 2 | AX | 6 | 55739 |
BC165-22B | 9 | AX | 6 | 09348 |
BC1650FFSET | 9 | AX | 6 | 09348 |
R1570-22B | 9 | AX | 6 | 09348 |
XA1 | 9 | AX | 6 | 8E499 |
IS30110L | 9 | AX | 6 | 81010 |
5-294413 | 9 | XX | X | 09348 |
1803A0FFSET | 9 | XX | X | 81010 |
1803A0L | 9 | XX | X | 81010 |
1803ARL | 9 | AX | 5 | 34161 |
XA1 | 9 | AX | 6 | 34161 |
1803ARL | 9 | CT | 5 | 55739 |
261213 | 9 | CT | 5 | 55739 |
C317420 | 9 | CT | 5 | 55739 |
1803ARL | 9 | AX | 5 | 8E499 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |