| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| X4814A | 9 | SE | X | 01349 |
| SCB33341 | 2 | SE | X | 80063 |
| SCB33406 | 2 | SE | X | 80063 |
| X4817 | 9 | SE | X | 01349 |
| X4817A | 9 | SE | X | 01349 |
| 05819 | 9 | TU | 5 | 31568 |
| 05821 | 9 | TU | 5 | 31568 |
| 105821 | 9 | TU | 5 | 31568 |
| 305819 | 9 | TU | 5 | 31568 |
| X4814A | 9 | SE | X | 77569 |
| X4817 | 9 | SE | X | 77569 |
| X4817A | 9 | SE | X | 77569 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |