| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 363926 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| SMB541131-1 | 2 | CL | 5 | 80063 |
| 363926 | 2 | CX | 5 | 57057 |
| 830246-2 | 2 | XX | X | 56232 |
| 2500B | 2 | XX | X | 81312 |
| B12193-1 | 2 | 9Z | 5 | 89305 |
| 648087-000 | 2 | XX | X | 12436 |
| X2004B | 9 | XX | X | 71279 |
| 2252 | 9 | XX | X | 86577 |
| 3DD4-48BPT2252 | 9 | XX | X | 86577 |
| 363926 | 9 | XX | 5 | 28528 |
| 424060-2 | 9 | XX | X | 94580 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |