| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| WSS0088P03BW500 | 2 | 9Z | 4 | 53669 |
| FE110-0088-300N | 2 | ZK | 4 | K3902 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | ZK | 4 | U3650 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | ZK | 4 | U3650 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | ZK | 4 | U3650 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | 9Z | 4 | 53669 |
| FE110-0088-300N | 2 | ZK | 4 | K3902 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | ZK | 4 | U3650 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | 9Z | 4 | 53669 |
| FE110-0088-300N | 2 | ZK | 4 | K3902 |
| WSS0088P03BW500 | 2 | ZK | 4 | U3650 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |