מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
WPE261-0118-0003 | 2 | ZZ | 2 | 43999 |
WPE261-0118-0001 | 2 | MF | 2 | U4042 |
WPE261-0118-0003 | 2 | ZZ | 2 | K6134 |
LE261-0104-0009 | 9 | MF | 2 | 43999 |
LE261-0104-0013 | 9 | MF | 2 | 43999 |
LE261-0104-0015 | 9 | MF | 2 | 43999 |
WPE261-0118-0001 | 9 | MF | 2 | 43999 |
WPE261-0112-0001 | 9 | MF | 2 | U4042 |
WPE261-0116-0001 | 9 | MF | 2 | U4042 |
LE261-0104-0019 | 2 | ZZ | 2 | 43999 |
WPE261-0118-0001 | 9 | MF | 2 | K6596 |
WPE261-0112-0001 | 9 | MF | 2 | K6596 |
WPE261-0116-0001 | 9 | MF | 2 | K6596 |
WPE261-0110-0001 | 9 | MF | 5 | K6596 |
WPE261-0110-0001 | 9 | MF | 5 | U4042 |
LE261-0104-0007 | 9 | MF | 5 | 43999 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |