| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| WFL2-G02-6BB | 2 | ZZ | 5 | 05CK7 |
| 01-18512-2 | 2 | XX | X | 94592 |
| FL2-02-6BB | 9 | AX | 5 | 05CK7 |
| 002221L1 | 9 | AX | 5 | 12193 |
| FL2-02-6BB | 9 | AX | 5 | 12193 |
| 48E201-6 | 2 | XX | X | 04236 |
| 48E201-6 | 2 | XX | X | 38597 |
| 043138 | 9 | ZE | 5 | 06840 |
| 043138 | 9 | XX | X | 90005 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |