מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
WDPV01-0100-022 | 1 | ZK | 9 | K6451 |
800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16-ON/- | 1 | ZK | 2 | U3979 |
MSC 800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16- | 1 | ZK | 2 | U3979 |
800-8-A1C2D4J4L2N2(RR)16 ON/OFF | 2 | 9Z | 4 | 96182 |
898964 | 2 | ZK | 2 | K0584 |
MSC 800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16 | 9 | ZK | 2 | U3979 |
800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16-ON/ | 1 | ZK | 5 | K0653 |
MSC 800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16 | 1 | ZK | 5 | K0653 |
800-8-A1C2D4-J4-L2N2(RR)-16-ON/ | 9 | ZK | 2 | U3979 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |