מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5453819 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
FD14497 | 2 | XX | X | 63477 |
14497 | 2 | AX | 5 | 19239 |
116292 | 2 | AX | 5 | 77237 |
F14497 | 2 | AX | 5 | 63477 |
WC14497 | 2 | AX | 5 | 66614 |
W14497 | 2 | AX | 5 | 71425 |
5453819 | 9 | AX | 5 | 23862 |
NU14497 | 2 | XX | X | 34558 |
3039 | 9 | AX | 5 | 06840 |
116292 | 9 | AX | 5 | 12603 |
WC14497 | 9 | AX | 5 | 76761 |
3039 | 9 | AX | 5 | 14892 |
EW14497 | 9 | AX | 5 | 80724 |
3214497 | 9 | AX | 5 | 80724 |
2969 | 9 | AX | 5 | 41340 |
72-50 | 9 | AX | 5 | 76421 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |