מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
W5936195SH3PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
W5939990SH3PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
W8008047SH3PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
W8008065SH3PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
W8008114PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5937278SH3PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5937815SH1PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5937815SH2PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999045PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999051PC27 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999054PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999086PC11SH1 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999709PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999709SH1PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999709SH2PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW598740SH1PC44 | 2 | XX | X | 24446 |
WW5999025PC21 | 2 | XX | X | 24446 |
WW8679220PC11SH3 | 2 | XX | X | 24446 |
K5968319PC1 | 2 | XX | X | 24446 |
285-63-0400PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
285-63-0416PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
285-63-337SH44 | 2 | XX | X | 80064 |
292-63-0491PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
292-63-0508PC21 | 2 | XX | X | 80064 |
292-63-0510PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
418-4105-471945ALT2PC11SH3 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0124PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0426PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0441PC27 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0402PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0403PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0404PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
212-63-0407PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
228-63-0155PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
228-63-0170PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
228-63-0176PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
236-63-431PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
236-63-436PC11SH1 | 2 | XX | X | 80064 |
1807A | 9 | 75 | 4 | 65814 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |