מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
W305PPE5110 | 2 | XX | X | 21335 |
305SFFCQXA7 4-6 | 2 | XX | X | 38443 |
1JH1773PC15 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH1774PC16 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH1783PC16 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH1790PC11 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH2955PC19 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH2957-15 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH2972PC6 | 2 | XX | X | 79500 |
S1449577 | 2 | XX | X | 79500 |
1JH1783PC16 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH1790PC11 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH1773PC15 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH1774PC16 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH2955PC19 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH2972PC6 | 9 | XX | X | 11660 |
S1449577 | 9 | XX | X | 11660 |
1JH2957-15 | 9 | XX | X | 65054 |
S1449577 | 9 | XX | X | 65054 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |