תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| W-02 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
| MS19070-022 | 2 | XX | E | 96906 |
| 236-1017P3 | 1 | XX | X | 49956 |
| 7917999-001 | 1 | XX | X | 24617 |
| 236-1017P3 | 1 | XX | X | 94144 |
| 19H570-3 | 1 | XX | X | 77445 |
| 112T389 | 1 | XX | X | 77445 |
| 7917999-001 | 9 | XX | X | 99974 |
| 112T389 | 9 | XX | X | 48521 |
| 19H570-3 | 9 | XX | X | 48521 |
| 12Z10002-802 | 9 | XX | X | 10001 |
| B31-10090-3 | 9 | XX | X | 04655 |
| 112T389 | 9 | XX | X | 79500 |
| 19H570-3 | 9 | XX | X | 79500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |