מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
VX136 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
356 | 2 | AX | 6 | 04NP0 |
4B8598 | 2 | AX | 6 | 11083 |
V5032 | 2 | AX | 6 | 21868 |
V114 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
V118 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
8689 | 2 | AX | 6 | 61463 |
8689 | 9 | AX | 6 | 73823 |
390 | 9 | AX | 6 | 95330 |
V585X | 9 | AX | 6 | 81977 |
356 | 9 | AX | 6 | 73842 |
V114 | 9 | AX | 6 | 81300 |
V118 | 9 | AX | 6 | 81300 |
VX136 | 9 | AX | 6 | 81300 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |