| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PMS27510-001-07 | 2 | TX | 3 | 18876 |
| CGKZ20B-K | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 42 160-077 | 2 | ZG | 3 | C7057 |
| C59-563-067 | 2 | ZG | 3 | C8583 |
| VG96912V3-20A | 2 | ZG | 3 | D9477 |
| VG96912V3-20A | 9 | ZG | 3 | C1433 |
| 42 160-077 | 9 | ZG | 3 | D9853 |
| VG96912V3-20A | 9 | ZG | 3 | K2323 |
| 10-476810-209 | 2 | TX | 5 | 77820 |
| VG96912V3-20A | 9 | ZG | 3 | K1601 |
| 42 160-077 | 9 | ZG | 9 | D8311 |
| JN1003 MF20 | 2 | YB | 3 | C7503 |
| 42160-077 | 2 | ZG | 3 | F6162 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |