| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| VG-486 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
| G727 | 2 | AX | 4 | 59875 |
| 8322DR | 2 | ZZ | 4 | 0SAT8 |
| VG-406 | 2 | AX | 5 | 15659 |
| 3727 | 2 | AX | 5 | 19239 |
| 01727 | 2 | AX | 5 | 84659 |
| G-7727 | 2 | AX | 5 | 77220 |
| 8322DR | 9 | AX | 4 | 92679 |
| G727 | 9 | AX | 4 | 92947 |
| 8322DR | 9 | AX | 4 | 29510 |
| VG-486 | 9 | AX | 5 | 53781 |
| 8322DR | 9 | AX | 4 | 31007 |
| G445 | 9 | AX | 4 | 76255 |
| 3727 | 9 | AX | 4 | 80825 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |