מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
VG-340 | 2 | AX | 5 | 15659 |
306 | 2 | AX | 5 | 19239 |
01613 | 2 | AX | 5 | 84659 |
7HA6510A | 2 | AX | 5 | 23040 |
G7613 | 2 | AX | 5 | 77220 |
G613 | 2 | AX | 5 | 59875 |
G9613 | 2 | AX | 5 | 59875 |
VG406 | 2 | AX | 6 | 53781 |
G9613 | 9 | AX | 5 | 78557 |
G613 | 9 | AX | 5 | 92947 |
3613 | 9 | AX | 5 | 80825 |
7HA6510A | 9 | AX | 5 | 73782 |
G417 | 9 | AX | 5 | 76255 |
7HA6510A | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
VG406 | 1 | ZZ | 6 | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |