מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
VAL23607-5-4 | 2 | KZ | 5 | 06710 |
PBF1254-5-4 | 2 | KZ | 5 | 27624 |
S11-1061-5-4 | 2 | KZ | 5 | 57928 |
MA5497-5-4 | 2 | KZ | 5 | 58845 |
MB88-5-4 | 2 | KZ | 5 | 73197 |
109450-5-4 | 2 | KZ | 5 | 80539 |
VS3037-5-4 | 2 | KZ | 5 | 92215 |
BM17019-5-4X | 2 | KZ | 5 | 97928 |
11915-5-4 | 2 | ZZ | 5 | 59563 |
ST3M497-5-4 | 2 | KZ | 2 | 76301 |
109453-5-4X | 9 | KZ | 5 | 56878 |
109453-5-4X | 9 | KZ | 5 | 80539 |
BM17019-5-4X | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |